The Brent Weeks Network

For fans of The Night Angel Trilogy and The Lightbringer Series

Eli
  • Female
  • Sydney
  • Australia
Share on Facebook Share

Eli's Friends

  • Tomas
  • KrazypinkXD
  • Martin
  • Jarenhone Moonborn
  • Åtsel
  • C
  • Caleb jones
  • J
  • Falter
  • Ronnie
  • Drake
  • Veljeni
  • Peter
  • Ruil
  • Rick

Eli's Groups

 

Eli & Rob [04/02/09 - 01/03/11]

...some are born to sweet delight... ...some are born to endless night...

í'm stíll αlívє вut í'm вαrєlч вrєαthíng... just prαчєd tσ α gσd thαt í dσn't вєlíєvє ín... thєч sαч вαd thíngs hαppєn fσr α rєαsσn... вut nσ wísє wσrds gσnnα stσp thє вlєєdíng... í'm fαllíng tσ píєcєs...

~

deep ιnтo тнaт darĸneѕѕ peerιng, long ι ѕтood тнere wonderιng, ғearιng,
doυвтιng, dreaмιng dreaмѕ no мorтal ever dared тo dreaм вeғore.

~

tσ sєє α wσrld ín α grαín σf sαnd
αnd α hєαvєn ín α wíld flσwєr
hσld ínfínítч ín thє pαlm σf чσur hαnd
αnd єtєrnítч ín αn hσur

~

ѕoмe ѕay тнe world wιll end ιn ғιre,
ѕoмe ѕay ιn ιce.
ғroм wнaт ι've тaѕтed oғ deѕιre
ι нold wιтн тнoѕe wнo ғavor ғιre.
вυт ιғ ιт нad тo perιѕн тwιce,
ι тнιnĸ ι ĸnow enoυgн oғ нaтe
тo ѕay тнaт ғor deѕтrυcтιon ιce
ιѕ alѕo greaт
and woυld ѕυғғιce.

~

 

í mαч вє вαd вut ím pєrfєctlч gσσd αt ít....

Latest Activity

Eli replied to Eli's discussion Riddles in the group Jokes, Riddles and Conundrums!
"An egg - JRR Tolkien....nice one :)"
Apr 10, 2013
Fool joined Eli's group
Thumbnail

Jokes, Riddles and Conundrums!

just a group where you can share your jokes, riddles and conundrums... dunno about you guys, but i could do with a few laughs and challenges... so welcome aboard if you'd like to contribute or simply sit back and enjoy!
Oct 6, 2012
Captain Morgan joined Eli's group
Thumbnail

Jokes, Riddles and Conundrums!

just a group where you can share your jokes, riddles and conundrums... dunno about you guys, but i could do with a few laughs and challenges... so welcome aboard if you'd like to contribute or simply sit back and enjoy!
Sep 28, 2012
Eli left a comment for Night Angel
"Oh yeah? Philosophy would be interesting....economics not so much lol oh right cool....you'll get there :) ah you know....life is life....just focusing on finishing uni at the moment and yeah....pretty shit times :("
Sep 6, 2011
Night Angel left a comment for Eli
"eh not much, considering philosophy and economics at UNSW, but bartending. Don't have a bar, as of yet, but im looking for one :P bout you? hows life?"
Aug 28, 2011
J left a comment for Eli
"Why aren't we friends? Well we are now lol. Thanks for the gift! XD"
Aug 28, 2011
J and Eli are now friends
Aug 28, 2011
Eli left a comment for Night Angel
"yeah its stressing the shit outta me lol but what you gonna do....what are you up to these days?"
Aug 28, 2011
Night Angel left a comment for Eli
"ah my bad, haha i feel bad for you....i dropped out :) too hard"
Aug 28, 2011
Eli left a comment for Night Angel
"aww fair enough....lol yeah true....nah i was at uni....final semester....arhhhh...."
Aug 28, 2011
Night Angel left a comment for Eli
"ahh, explanation requires waaaay too much time. Haha really? lol i imagine when the second book of the prism trilogy comes out ti'lll be back to normal for a while :P was it TAFE you were doing?"
Aug 28, 2011
Eli left a comment for Night Angel
"awww how come? :( nah not really....even the rp room's gone quiet :( though people are still alive in there lol a year? really? lol wow....i drop by now and then to check messages but that's it....good to see you again :)"
Aug 28, 2011
Night Angel left a comment for Eli
"true. the whole girlfriend thing isnt going well at all though :( yeah, i dont think anyone uses this site anymore. Haha i got an email saying i haven't been active for a year so i came back for a bit"
Aug 28, 2011
Eli left a comment for Night Angel
"errmm....okay lol aww well....shit happens ay....cant trust anyone but yourself....and even then its like can i really.... oh yeah?? no way....good for you man :) errmm....what's the last thing you know? lol....yeah ditto....thought i'd…"
Aug 28, 2011
Eli gave a gift to J
Aug 28, 2011
Night Angel left a comment for Eli
"Haha enjoying the demands of women :P and just being demoralised by those whom i thought as mates. Meh. got new girlfriend, made new friends, etc. Yourself? I haven't used this thing in freakin ages!"
Aug 28, 2011
Eli left a comment for Night Angel
"holy crap you live....   i do....what happened to you?  |  | V"
Aug 27, 2011
Eli left a comment for Tomas
"once again, i didnt see your message until ages later....months this time....shit lol been a bit on the busy side of things lately....havent had a chance to drop by here.... but yeah, how did your exams go?? sorry i didnt get a chance to wish you…"
Aug 27, 2011
Dillon Donaghy replied to Eli's discussion Riddles in the group Jokes, Riddles and Conundrums!
"A box without hinges, key or lid, yet golden treasure inside is hid.     Not sure if this is here already."
Jun 28, 2011
Dillon Donaghy joined Eli's group
Thumbnail

Jokes, Riddles and Conundrums!

just a group where you can share your jokes, riddles and conundrums... dunno about you guys, but i could do with a few laughs and challenges... so welcome aboard if you'd like to contribute or simply sit back and enjoy!
Jun 28, 2011

Eli's Blog

Uhhhh..... Hi

Posted on February 9, 2009 at 10:00pm 42 Comments

umm... ok... well... i've never really written a blog before and i thought i'd write one coz my blog space looked very desolate... ...so uhhh... ...what exactly are you supposed to write in a blog? lol, im stumped... what a boring first blog... sorry you had to endure this...

Eli's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (386 comments)

You need to be a member of The Brent Weeks Network to add comments!

Join The Brent Weeks Network

At 11:48pm on August 28, 2011, Night Angel said…
eh not much, considering philosophy and economics at UNSW, but bartending. Don't have a bar, as of yet, but im looking for one :P bout you? hows life?
At 6:48am on August 28, 2011, J said…
Why aren't we friends? Well we are now lol. Thanks for the gift! XD
At 5:09am on August 28, 2011, Night Angel said…
ah my bad, haha i feel bad for you....i dropped out :) too hard
At 4:58am on August 28, 2011, Night Angel said…
ahh, explanation requires waaaay too much time. Haha really? lol i imagine when the second book of the prism trilogy comes out ti'lll be back to normal for a while :P was it TAFE you were doing?
At 4:38am on August 28, 2011, Night Angel said…

true. the whole girlfriend thing isnt going well at all though :( yeah, i dont think anyone uses this site anymore. Haha i got an email saying i haven't been active for a year so i came back for a bit

At 1:31am on August 28, 2011, Night Angel said…
Haha enjoying the demands of women :P and just being demoralised by those whom i thought as mates. Meh. got new girlfriend, made new friends, etc. Yourself? I haven't used this thing in freakin ages!
At 2:22pm on May 17, 2011, Tomas said…

lol sorry only getting to replying now. killing myself for exams @_@

god they are so close and so important lol i scared.

ah cool lol, enjoy your break?

yeah they ok i think, he's been a bit.....extreme lol

hope you are ok and enjoying yourself. gotta get back to study *weep*

At 4:04pm on April 24, 2011, Tomas said…

Happy Easter! :P

lots of love from....everyone here.

hope you has a good one! well day off anyway XD

At 9:40pm on March 26, 2011, Itzal gave Eli a gift
Gift
I was bored and decided to send all of my interwebs family ribbions :)
At 1:37am on February 23, 2011, KrazypinkXD gave Eli a gift
Gift
Thank you too XD
 
 
 

© 2017   Created by Brent Weeks.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service